Povestea din spatele brandului Tobiass
Anul 2017 marcheaza inceputul povestii brandului. Si ca in cazul oricarei povesti bune, o problema da nastere unei idei care va da startul intregii aventuri.
Familia din spatele acestui brand, nu era deloc straina mediului antreprenorial al acelei perioade, si se bucura de succes cu salonul de infrumusetare Becca Salon. Plecarea unui angajat cheie, va deschide calea catre noi aspecte ale afacerii deja existente si bineinteles va fi catalizatorul conceptului Tobiass.
Dezvoltarea brandului Tobiass
O cercetare a pietii din Bucuresti releva fondatorului o nisa neexploatata a ingrijirii masculine. Dupa cateva obstacole depasite, lipsa spatiului in centrele comerciale si reticenta unor furnizori, la sfarsitul anului 2017, in cadrul targului de Craciun din Sun Plaza, primul stand Tobiass s-a bucurat de multumiri si succes.
Dupa cateva discutii cu alte mall-uri, in 2018 se deschide in Mall Baneasa din Bucuresti primul magazin fizic Tobiass din Romania cu produse profesionale cosmetice, exclusiv pentru barbati. Anul urmator, in 2019, cel de-al doilea magazin Tobiass, se deschide in Mall Palas din Iasi.
Cu toate ca anul 2020 a pus o piedica in planul initial al fondatorului de a deschide un magazin in fiecare an si intr-un oras diferit, anul 2021 vine cu inaugurarea celui de-al treilea magazin fizic Tobiass in Mall Coresi din Brasov.
Inceputul timid, cu doar 50 de articole, este o amintire dulce-amaruie, intrucat la trei ani de la acea data, brandul a ajuns la o diversitate de peste 400 de articole.
Sursa de inspiratie a numelui
Nu este un secret si nici o surpriza pentru cei apropiati familiei fondatoare faptul ca acest brand poarta numele fiului lor, Tobias. De altfel, si baza magazinelor Tobiass, Becca Salon, poarta numele fetitei lor, Rebecca pe care o alinta uneori Becca.
Mesajul fondatorului
„Conceptul reuneste sub numele Tobiass un numar impresionant de branduri profesionale, 100% originale si de o calitate ireprosabila. Fiecare dintre aceste branduri (si aici enumar cateva: Uppercut *Deluxe* - 1950, Australia; Tabac - 1959, Germania; Truefitt&Hill – 1805, furnizor oficial al Casei Regale a Marii Britanii; Morgan’s – 1873, Marea Britanie) au un istoric impresionant, iar numele lor au o rezonanta aparte printre cunoscatori.
In cele din urma, aceste afaceri reprezinta copiii nostri, iar pe viitor sper ca acestea sa reprezinte o mostenire plina de mandrie pentru Rebecca si Tobias.” Doru Stanca, Fondator Tobias
Slogan
Valori
- Angajament fata de client: Dezvoltam relatii care fac o diferenta pozitivain viata clientilor nostri.
- Calitate: Oferim produse remarcabile si servicii de neegalat care, impreuna, ofera valoare premium clientilor nostri.
- Integritate: Noi sustinem cele mai inalte standarde de integritate in toate actiunile noastre.