Mühle - Succesul născut din vremuri de restriște ale istoriei

Mühle - Succesul născut din vremuri de restriște ale istoriei

Pentru un bărbat modern îngrijirea poate fi sinonimă cu o barbă curată și aranjată impecabil. Iar "impecabil" se obține cu produsele potrivite! Mühle este o marcă cu tradiție, de renume în domeniul produselor de îngrijire bărbătești. Produsele lor sunt cuprinse în game care se adresează atât saloanelor, cât și pentru uz personal. Aparatele lor de ras, pămătufurile, lamele, dar și cosmeticele sunt de cea mai bună calitate germană.

Însă cum a început această poveste? În 1945 revenit din captivitate, Otto Johannes Müller a avut optimismul de a înființa o mică afacere și să realizeze pămătufuri pentru bărbierit. Începutul a fost dificil, aproape nici un fel de fonduri, clădiri sau materiale nu erau disponibile fondatorului companiei. Totul a început într-o spălătorie, firele erau pregătite și părul de animale prelucrat. Tot aici luat naștere și logo-ul firmei, o Moară (Mill), care și astăzi este prezentă pe fiecare produs.

În câțiva ani afacerea a crescut, muncitorii au fost recrutați și specializați în producția de pămătufuri de bărbierit. Primii clienți de export au fost câștigați. Produsele cu Moara erau livrate în Grecia, Rusia și țările arabe.

În 1949 un incendiu a distrus întreaga clădire a companiei - o cazarmă din lemn - și cu ea, toate stocurile de materiale și bunuri. Dar acest regres nu l-a descurajat pe Johannes Müller. S-a orientat bine în teren și a reușit să mute compania în sediul unei foste fabrici de textile.

RDG - rețetă de supraviețuire

În 1963 mărfurile erau deja exportate în 36 de țări. Compania a continuat să crească și în curând a angajat mai mult de 40 de persoane. După moartea timpurie a fondatorului companiei în decembrie 1965, fiul său Hâns-Jürgen, care tocmai își terminase studiile, a preluat conducerea companiei.

La 17 aprilie 1972, deoarece era localizată în RDG - Germania de Est - compania OJ Müller KG a fost naționalizată. În anii următori, tot mai multe companii individuale au fost combinate în unități mai mari.

Hâns-Jürgen Müller părăsește compania în 1987 pentru a-și înființa o întreprindere de artizanat pentru producția de pensule, care aparținea Bürstenmachergenossenschaft Stützengrün.

Dar iată că schimbările politice și sociale din 1989 - căderea Zidului Berlinului - aduce schimbări din pentru compania Mühle. Astfel, în 1989 a apărut posibilitatea re-privatizării companiei. Hâns-Jürgen Müller își amintește legat de acest eveniment: "Am crezut că noul început va fi greu, dar a fost mai rău decât ne-am așteptat". Toți clienții anteriori au dispărut de pe scenă. Din cei peste 30 de angajați, mai rămân doar 4. Aproape 3 ani, compania a luptat pentru supraviețuire.

Dar ușor, ușor, de la mijlocul anilor 1990, lucrurile s-au tot îmbunătățit: foștii angajați au fost aduși înapoi, și prin calitate și flexibilitate, noi clienți au fost câștigați. Așa încât în 1995, compania și-a sărbătorit cea de-a 50-a aniversare.

Succesul și primele magazine

În anii următori, se mărește gama de produse pentru rasul umed. Locația este în creștere, fiind modernizată și extinsă. În 2005, cu ocazia celei de-a 60-a aniversări a brandului, 30% din produse erau destinate exportului.

Mühle aduce și o mică revoluție în istoria periei de bărbierit: ca alternativă la calitățile naturale de păr Silvertip și Pure Badger, din anul 2011 începe fabricarea de fibre sintetice de înaltă calitate, cu propriile "Black Fiber" și calitate premium "Silvertip Fiber". 

După aproape 70 de ani, în 2014 se deschide primul magazin din Germania, în Berlin. Al doilea magazin MÜHLE se deschide la Londra. Cultura pentru bărbierit făcută în Germania, găsește o casă pe strada Newburgh, lângă Oxford Circus.

Colecții și ediții limitate

Sub brandul MÜHLE ORGANIC, în 2012, se introduce prima gamă de produse cosmetice naturale certificate BDiH: un program clar de îngrijire pur vegetală, cu șapte produse pentru față, corp și păr din materii prime naturale, de exemplu uleiul de argan.

Seria MÜHLE HEXAGON creată de designerul Mark Braun primește premiul german de design și premiul Red Dot.

Este prezentat MÜHLE EDITION Meissen. Mânerele seriei sunt făcute de fabrica de porțelan Meissen, din cel mai bun porțelan și pictate manual cu motivul tradițional al dragonului Ming.

Colecțiile și produsele Mühle sunt prezente și în magazinele noastre Tobiass din București - Mall Băneasa, Iași - Mall Palas și Brașov - Mall Coresi, cât și aici pe site-ul nostru. Dacă vă doriți o senzație unică ce va face bărbieritul o plăcere și un ritual așteptat cu nerăbdare, nu doar o obișnuință, apelați cu încredere la produsele Mühle!

Tags: muhle

Comments

Leave your comment